Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановні клієнти! Відповідно до законодавства України Ви маєте право на повернення продукції протягом 14 днів (для товарів належної якості). Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався, не має подряпин, сколів, потертостей, тріщин, вм'ятин, розривів, забруднення, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та упаковка. Важливо також пам'ятати, що при поверненні товару належної якості зворотню доставку сплачує покупець. Кошти за сплачений товар повертаються на картку покупця протягом 3-х робочих днів після отримання повернення на склад. ДУЖЕ ВАЖЛИВО перевіряти цілісність, справність та комплектацію товару при його отриманні в присутності кур'єра. Якщо при доставці товар був пошкоджений, вам слід скласти акт при співробітниках кур'єрської служби. В разі заводського браку наш інтернет-магазин компенсує вартість пересилання повернення покупцю.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.